youmakemesick

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Time for bed ^^

Av Chris - 26 januari 2010 01:21

Nje nu har ja kollat på en tecknad film, så nu är det dags för film..

Men först, idag har det varit jäääääävligt osociala -.- Jag har inte haft något att göra på heeeeela dagen -.- .. Inga som svarar på sms och ingen som svarar på msn..Damn kan man ha en tråkigare dag ...


Men iaf, Veckans musik är som jag har nämnt tidigare The King Of The Pop Michael Jackson.. Ja kommer att nämna EN speciell och bra låt som han har skrivit, och med tanke på att han är död så skulle ja gärna vilja ta en tyst minut..MEN det blir när den bloggen kommer ut, oc det mina vänner är senare idag ^^


Hoppas du, ja just du komemr att läsa om kungen av pop och ja hoppas att nu kommer att gilla det :P


Sleep tight my friend and see you toomorrow^^


Peace and love

                                                Your Homie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chris - 4 september 2012 11:50

Efter en något plågsam sommar utan jobb så är man tillbaka i skolan igen? rätt skönt att man känner nån i klassen iaf , denna termin är barn och ungdomsvetenskap och mobbing finns på listan ? sugen på att köpa nån av böckerna? ja just d, ja pluggar p...

Av Chris - 9 mars 2012 00:50

[Intro:] (Don't forget about us) Don't baby, don't baby, don't let it go No baby, no baby, no baby no Don't baby, don't baby, don't let it go My baby boy... [Verse 1] Just let it die With no goodbyes Details don't matter We both paid the price Tears...

Av Chris - 1 december 2011 02:54

Ja bara älskar Justin Bieber

Av Chris - 30 november 2011 01:13

tjoooooosan :P Kände mej as kass i morse.. men när ja va påväg hem från praktiken så kände ja mej piggar :O WTF?! Ja som tänkte sjukanmäla mej i morrn :7.. försökte få tag i våran lärare för att se hur många dagar man max får vara sjuk från praktik...

Av Chris - 28 november 2011 23:44

Jaha då va de dags igen... sjuk... dålig tajming nu under min praktik   Jag är fett seg och sover mycket, även fast att jag är uppe länge så orkar ja inte göra nått.. nästäppan försvinner aldrig och d svider i näsan   Anyway, ville bara påminna a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst vilja hitta på med mig?
 Fika
 Äta
 Resa
 Parta
 Mysa
 Spela data/tv spel
 Frågesport
 Vara i min närhet 24/7
 Flumma runt som 2 galningar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards