youmakemesick

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

back on track... or not!

Av Chris - 30 november 2011 01:13

tjoooooosan :P

Kände mej as kass i morse.. men när ja va påväg hem från praktiken så kände ja mej piggar :O WTF?! Ja som tänkte sjukanmäla mej i morrn :7.. försökte få tag i våran lärare för att se hur många dagar man max får vara sjuk från praktiken utan att behöva göra om 3 veckor, fortfarande inge svar, så d blir att gå upp klockan 7(typ).. och pallra sig iväg :7..


MEN ja ska väl inte klaga, min handledare hade feber så hon blir hemma i nån da...

snart så fyller man år okså :/.. Stort WAAAAY!! lr? nja vettefaan om ja vill bli äldre.. Inte för att ja e rädd för att bli gammal, utan mer att ja kommer att se ut som ett jävla mähä som gamling xD..Men men.. Move one.. upptäckna just att ja borde sova :O såå dags att pallra sig till de bästa (Näst bästa) i mitt liv= sängen!!

Kommer att fixa till bloggen lite bättre, när ja har lust och tid.. pallar inte de just nu xP


Seee yaaaaa

Peace beatch! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chris - 4 september 2012 11:50

Efter en något plågsam sommar utan jobb så är man tillbaka i skolan igen? rätt skönt att man känner nån i klassen iaf , denna termin är barn och ungdomsvetenskap och mobbing finns på listan ? sugen på att köpa nån av böckerna? ja just d, ja pluggar p...

Av Chris - 9 mars 2012 00:50

[Intro:] (Don't forget about us) Don't baby, don't baby, don't let it go No baby, no baby, no baby no Don't baby, don't baby, don't let it go My baby boy... [Verse 1] Just let it die With no goodbyes Details don't matter We both paid the price Tears...

Av Chris - 1 december 2011 02:54

Ja bara älskar Justin Bieber

Av Chris - 28 november 2011 23:44

Jaha då va de dags igen... sjuk... dålig tajming nu under min praktik   Jag är fett seg och sover mycket, även fast att jag är uppe länge så orkar ja inte göra nått.. nästäppan försvinner aldrig och d svider i näsan   Anyway, ville bara påminna a...

Av Chris - 1 augusti 2011 23:46

typ sjuk, kan d blir bättre... -.-' klump i halsen och snooorig   spelas Bieber i på elsklingens data ^^ .. allmänt lazy day...   chao ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst vilja hitta på med mig?
 Fika
 Äta
 Resa
 Parta
 Mysa
 Spela data/tv spel
 Frågesport
 Vara i min närhet 24/7
 Flumma runt som 2 galningar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards