youmakemesick

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Häääärlig dag <3

Av Chris - 22 januari 2010 01:01

Idag var det en härlig dag, jag är heeelt klar med sökningen till komvux.. Yaaaaaeey, ska läsa Svenska B,Engelska B (ÄLSKAR ENGELSKA), Människor i behova av stöd,Arbetsmiljö och säkerhet,Fritidskunskap,Teckenspråk för hörande,Psykologi,Idrott och hälsa B och projektarbete.

En jävla massa ämnen :O men ja måste ha 90% godkänt för att komma in på lärar linjen-...

Så idah skickade ja in betygen och sen har jag spenderat hela min dag från ungefär 3-4 tiden till halv 10 på kvällen i Upplands Väsby hon  Fredrik Hammargård Aka Punken<3


Vi gjorde inget speciellt mer än att sitta vid datan och laga mat xD lr d va Fredrik som skulle laga mat, men han va för interesserad av mej och glömde ungspankakan i ugnen x'D så jag,punken och hans storebror fick äta bränd pankaka xP Sen va vi och köpte gottis på macken ^^ COLA,ENERGI dryck, chips, choklad OCH CIGG <3


Now new days e man ju rökare :P hehe ^^'


Sen fick ja mess av Tim på tåget hem :P den stackarn har jobbat hela natten, stackare =O så han va JÄTTE trött ^^ Så han somnade rätt kort efter d :P Men han va ändå gullig (a)..


Åter igen Jejjy tipsade mej om denhär bloggen :O och satan va enkel den va :P Men färgerna va jobbigast :O men nu är d fixat ^^..


Ja Min dag i morrn kommer bli seeg om ja inte hittar någon att vara med, är ensam hemma tills på kvällen/natten typ =/ inte alls kul, och Punken skulle äta middag med sin Papi, så han blir upptagen heeeela dagen i morrn   Kommer sakna honom a LOT!!! Längtar hem lite smått till alla mina vänner i Nyköping =/ Jerry e ju självklart en av dom :O sen BUMSAN och BLATTEN!!!


Usch va ja saknar er :/ ni ska veta att ja inte har d lätt med vänner här uppe.. har spec inte tjejkompisar =( usch......


EMOANKA!!!!</3 blää Jejjy våra minnen är något ja bär med mej för livet!

Bumsan ja ÄLSKAR DEJ gumman<3 saknar dej som faan, alla minnen från skolan =(

BLATTEN<3 Min lilla underbara blatte<3 Du e underbar gumman, ja saknar er bägge 2 <3 och JERRY!!


Nee snart ska ja ner och invardera Nyköping och FESTA tills ja SPYR!!!


Ingen ska lämnas utanför! Förevigt ska vi hålla ihop, trots de 10 milen mellan oss<3


Ne nu ska ja ta mej en cigg och möjligen gå och sova<3


R.I.P My dear friend </3


Peace and love your Homie<3


 
 
Jerry Andersson

Jerry Andersson

22 januari 2010 01:23

Saknar dej med det vet du... Men allt har varit så svårt i alla våra år... Men det känns skönt att ha kontakt med dej igen! Jaa alla minnen kommer jag alltid bära med mej dag som natt!

http://www.jerrya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

jennie (blatten) :P

22 januari 2010 08:58

saknar dig också gumman.. du måste verkligen komma och kolla på nya lägenheten, och så måste vi festa nån dag.. va ju ett tag sen ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chris - 4 september 2012 11:50

Efter en något plågsam sommar utan jobb så är man tillbaka i skolan igen? rätt skönt att man känner nån i klassen iaf , denna termin är barn och ungdomsvetenskap och mobbing finns på listan ? sugen på att köpa nån av böckerna? ja just d, ja pluggar p...

Av Chris - 9 mars 2012 00:50

[Intro:] (Don't forget about us) Don't baby, don't baby, don't let it go No baby, no baby, no baby no Don't baby, don't baby, don't let it go My baby boy... [Verse 1] Just let it die With no goodbyes Details don't matter We both paid the price Tears...

Av Chris - 1 december 2011 02:54

Ja bara älskar Justin Bieber

Av Chris - 30 november 2011 01:13

tjoooooosan :P Kände mej as kass i morse.. men när ja va påväg hem från praktiken så kände ja mej piggar :O WTF?! Ja som tänkte sjukanmäla mej i morrn :7.. försökte få tag i våran lärare för att se hur många dagar man max får vara sjuk från praktik...

Av Chris - 28 november 2011 23:44

Jaha då va de dags igen... sjuk... dålig tajming nu under min praktik   Jag är fett seg och sover mycket, även fast att jag är uppe länge så orkar ja inte göra nått.. nästäppan försvinner aldrig och d svider i näsan   Anyway, ville bara påminna a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst vilja hitta på med mig?
 Fika
 Äta
 Resa
 Parta
 Mysa
 Spela data/tv spel
 Frågesport
 Vara i min närhet 24/7
 Flumma runt som 2 galningar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards