youmakemesick

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Tidig dag,sedan ensam =(

Av Chris - 22 januari 2010 13:12

Jaha, idag vaknade ja klockan 9.. Totalt jävla klarvaken -.- fyyy ja somnade efter 3 så ja undrar hur ja kunde vakna vid 9?! Idag blir man eeeeensam hemma, damn och ja har inte hittat på något att göra  ... Men ja kan ha tur och få över Punken efter han har varit på middag ^^..


Nu har ja druckit kaffe och sitter och lyssnar på Jimmy Jansson-Amanda på Spotify ^^.. Sitter och sjunger me lite smått, ja kan ju nästan alla Jimmys låtar ^^..


Kollar igenom lite papper, hittade papper från människor i behov av stöd kursen.. och lite texter ja skrivit själv, rapp texter alltså :O.. och teckningar från lektioner :O


Med tanke på musik May you rest in peace Michael Jackson <3 där har vi The King Of The Pop!! Kanske ska göra ett inlägg om hans musik och liv :O just so you kcan read it ^^ ..själv har ja sett båda ahns filmer :P This is it var väldigt bra, jag började nästan att gråta i slutet<3 Nått ja blir förbannad på är allt BULLSHIEAAT!! Michael (enligt mej) va faan ingen pedofil, om folk viste om hans bakrunds historia om hur hans så kallade "pappa" behandlade honom, och alla som har läst socialkunskap med mej på gymnasiet och psykologi.. ni förstår hur ja tänker..Sen så vet ju ALLA hur det är med folk och pengar, speciellt föräldrar som har sina barn nära en kändis, klaaaart som faan att dom lurar i sina stackars barn massa saker.. Ja blev grymt irriterad när ja såg filmen "the man in the mirror" han egen film om sitt "liv", det saknades en del i den filmen..

    Så historien lär ja säkert skriva om, kommer säkert lägga upp lite låtar oxå, cuz we all LOVE The King Of The Pop<3 Och dom som känner mej vet hur mycket jag älskar musik!!! Så det lär bli en del MUSIK snack!!


Underbarn när folk kommenterar en blogg^^ damn visar att ni bryr er mina små älsklingar <3 


Med tanke på musik åter igen, gissa vart ja ska den 12 juni (a)??!! Till samma ställe som ja va 30 maj 2008!! JAG SKA PÅ KIZZ!! fick ja så snällt i födelsedags present av min käre far ^^ Stadion 12 juni 2010! Dock ska inte Alex med denna gång =/ .. Men det blir= Jag,Pappa,Linda och min kära bror "Adam"(B*****)<3


Med tanke på min bror så har ja inte pratat med honom sen innan jul :O han svarar ju inte =/


Men faan nu blev d ett långt inlägg igen :O förstår inte hur ja lyckas xP


nee nu ska ja spela lite ^^


Peace and love <3  


 
 
Jerry Andersson

Jerry Andersson

22 januari 2010 14:42

jaa du chris det vart en långt inlägg men det är bra! Ha inte alltid såna här långa för man orkar inte alltid läsa dom... Men vad ska du spela (A)!

http://www.jerrya.bloggplatsen.se

 
Jerry Andersson

Jerry Andersson

22 januari 2010 14:50

Svar på kommentar: Jaa men det är just därför dom står längre ner för det kommer hända under dagen (A)

http://www.jerrya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chris - 4 september 2012 11:50

Efter en något plågsam sommar utan jobb så är man tillbaka i skolan igen? rätt skönt att man känner nån i klassen iaf , denna termin är barn och ungdomsvetenskap och mobbing finns på listan ? sugen på att köpa nån av böckerna? ja just d, ja pluggar p...

Av Chris - 9 mars 2012 00:50

[Intro:] (Don't forget about us) Don't baby, don't baby, don't let it go No baby, no baby, no baby no Don't baby, don't baby, don't let it go My baby boy... [Verse 1] Just let it die With no goodbyes Details don't matter We both paid the price Tears...

Av Chris - 1 december 2011 02:54

Ja bara älskar Justin Bieber

Av Chris - 30 november 2011 01:13

tjoooooosan :P Kände mej as kass i morse.. men när ja va påväg hem från praktiken så kände ja mej piggar :O WTF?! Ja som tänkte sjukanmäla mej i morrn :7.. försökte få tag i våran lärare för att se hur många dagar man max får vara sjuk från praktik...

Av Chris - 28 november 2011 23:44

Jaha då va de dags igen... sjuk... dålig tajming nu under min praktik   Jag är fett seg och sover mycket, även fast att jag är uppe länge så orkar ja inte göra nått.. nästäppan försvinner aldrig och d svider i näsan   Anyway, ville bara påminna a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst vilja hitta på med mig?
 Fika
 Äta
 Resa
 Parta
 Mysa
 Spela data/tv spel
 Frågesport
 Vara i min närhet 24/7
 Flumma runt som 2 galningar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards